Roda overklast tegenstanders weg

Roda verslaan ADO Den Haag

Roda verslaan ADO Den Haag in een overwinning op Vrijdag, 0x3, met betrekking tot wedstrijdweek 2 van de Holand Second Division. Komen in de wedstrijd, 's team kwam van Een gelijkspel en Bas Sibum's team kwam van een overwinning. Enrique Peña Zauner heeft een geweldige game gemaakt.

Na 11 minuten, Enrique Peña Zauner openden de score voor Roda. In de 29e minuut, middenveld schoot Bas Sibum's team tweede doelpunt. Walid Ould-Chikh maakte het laatste doelpunt na 35 minuten.

Na het resultaat Roda zijn 1e in de tabel, met 6 points, terwijl ADO Den Haag op de plaats 17e zit, met 1 point. In hun volgende wedstrijd, Kerkrade team speelt thuis tegen TOP Oss. In de tussentijd, 's team bezoek Den Bosch.

Factos Marcantes
  • Slechts 18 schoten, het laagste aantal dit seizoen

ADO Den Haag
  • Maakte slechts 8, zijn laagste in de competitie