Eert zelfs in een doelpuntenfestijn

Buit gedeeld tussen Leicester City en Everton

Op wedstrijdweek 34, de wedstrijd tussen Leicester City en Everton op Maandag eindigde in een gelijkspel, 2x2. Tot deze speeldag, Leicester team kwam van Een gelijkspel en Sean Dyche's team kwam van een nederlaag.

Calvert-Lewin opende de score na 15 minuten, vanaf de penaltystip. Na 22 minuten, Çaglar Soyuncu ontslagen voor Leicester City. Met 33 minuten op de klok, Jamie Vardy schoot Dean Smith's team tweede doelpunt. Met al 45 minuten gespeeld, James Maddison had een gouden kans om te scoren, maar miste een penalty.

In de 54e minuut, Alex Iwobi maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Leicester City zijn 16e in de tabel, met 30 points, terwijl Everton op de plaats 19e zit, met 29 points. In hun volgende wedstrijd, Dean Smith's team speelt uit tegen Fulham, terwijl Sean Dyche's team bezoek Brighton & Hove Albion.

Leicester City

Everton
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 24 schoten

• Verhoogde hun slechte serie met 7 winnende games