Monaco waren verrast door hun plaats

Montpellier versloeg Monaco met een thriller

Montpellier gehamerd Monaco, 0x4, op Zondag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 33 van Ligue 1. In deze competitie, Philippe Clément's team kwam van een nederlaag en Montpellier team kwam van een overwinning. Arnaud Nordin stond in brand.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Arnaud Nordin in de 28e minuut.

Na 65 minuten, Faitout Maouassa scoorde het tweede doelpunt voor Montpellier. Met 72 minuten op de klok, Michel Der Zakarian's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Arnaud Nordin. Na 79 minuten, Stephy Mavididi maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Monaco zijn 4e in de tabel, met 61 points, terwijl Montpellier op de plaats 12e zit, met 43 points. In hun volgende wedstrijd, Montpellier team bezoek Lyon, terwijl Philippe Clément's team speelt uit tegen Angers.

Montpellier

Stade Louis-II