Eert zelfs score gelijk in een spannende strijd

Niets om Marinhense en Sintrense te scheiden

Op wedstrijdweek 26, de wedstrijd tussen Marinhense en Sintrense op Zondag eindigde in een gelijkspel, 2x2. In deze competitie kwamen beide teams uit twee nederlagen.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Afonso Fernandes na 6 minuten. Met 34 minuten op de klok, Yonder Vargas ontslagen voor Marinhense. In de 37e minuut, João Marna maakten het tweede doelpunt voor Marinha Grande team. Kort voor de pauze, Xavier Venâncio scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd.

Na het resultaat Marinhense zijn 4e in de tabel, met 42 points, terwijl Sintrense op de plaats 8e zit, met 36 points.

Doelen
      Geplaatst 12 maanden terug | 240 Keer bekeken | Tijd: 00:48