Tottenham waren verrast door hun plaats

AFC Bournemouth verslaan Tottenham

AFC Bournemouth uitgesmeerd Tottenham in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 2x3, op speeldag 31. In deze competitie kwamen beide teams uit een overwinning. Dango Ouattara was beslissend met 1 doel.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Son Heung-min na 14 minuten. Met 38 minuten op de klok, Matías Viña getroffen voor AFC Bournemouth.

In de 51e minuut, Dominic Solanke scoorde het tweede doelpunt voor Gary O´Neil's team. In de laatste minuten van de wedstrijd, Arnaut Danjuma schoot Tottenham tweede doelpunt. Dango Ouattara scoorde de winnaar in de tijd toegevoegd op.

Na het resultaat Tottenham zijn 5e in de tabel, met 53 points, terwijl AFC Bournemouth op de plaats 14e zit, met 33 points. Volgende, Bournemouth team speelt thuis tegen West Ham, terwijl Cristian Stellini's team speelt uit tegen Newcastle.

Tottenham
      • Een reeks van 4 games beëindigd zonder te verliezen