Eert zelfs in een spannende ontmoeting

Mainz thuis verslagen tegen FC Köln

FC Köln en Mainz speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Zaterdag, op speeldag 28. In deze competitie, Steffen Baumgart's team kwam van een overwinning en Mainz team kwam van Een gelijkspel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Ludovic Ajorque met 17 minuten op de klok. Ludovic Ajorque heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games.

Dejan Ljubicic maakte het laatste doelpunt na 51 minuten.

Na het resultaat Mainz zijn 7e in de tabel, met 42 points, terwijl FC Köln op de plaats 11e zit, met 32 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Steffen Baumgart's team bezoek TSG Hoffenheim. In de tussentijd, Mainz team speelt thuis tegen Bayern München.

Mainz

Rhein Energie