Doelpunten in overvloed als Milan overwinning weg

Milan versloeg Napoli met een thriller

Milan uitgesmeerd Napoli, 0x4, op Zondag, op naar speeldag 28 van de Serie A. In deze competitie, Luciano Spalletti's team kwam van twee wint en Stefano Pioli's team kwam van een nederlaag. Rafael Leão stond in brand.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Rafael Leão, met een rechtervoetaanval, in de 17e minuut. Rafael Leão heeft de mijlpaal van tien doelpunten voor het seizoen bereikt. Na 25 minuten, Brahim Díaz verdubbelde de voorsprong voor Milan, met een schot met de linkervoet.

Met 59 minuten op de klok, Milano team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Rafael Leão met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied. Alexis Saelemaekers maakte het laatste doelpunt in de 67e minuut met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied.

Na het resultaat Napoli zijn 1e in de tabel, met 71 points, terwijl Milan op de plaats 3e zit, met 51 points. In de volgende wedstrijd, Stefano Pioli's team speelt thuis tegen Empoli, terwijl Luciano Spalletti's team bezoek Lecce.

Milan

Geplaatst 13 maanden terug | 278 Keer bekeken | Tijd: 03:11