Estudiantes overklast tegenstanders op eigen bodem

Newell´s Old Boys opgejaagd door Estudiantes

Estudiantes verslaan Newell´s Old Boys, 3x0, op Zaterdag, op speeldag 9. Naar deze wedstrijdweek, Eduardo Domínguez's team kwam van een nederlaag en Rosario team kwam van een overwinning.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Santiago Ascacíbar, na 25 minuten. Estudiantes scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Mauro Boselli, in de 34e minuut. Mauro Boselli heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games. Met 34 minuten op de klok, spits had een gouden kans om te scoren maar miste de penalty.

Leonardo Godoy maakte het laatste doelpunt na de pauze.

In de volgende wedstrijd, Estudiantes speelt uit tegen Independiente, terwijl Newell´s Old Boys bezoek Racing Club.

Estudiantes
      • Slaagde erin om slechts 1 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

• Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 42%

• Registreerde zijn laagste aantal passen, met 374