ADO Den Haag macht naar overwinning thuis in een spel vol met doelen

ADO Den Haag nederlaag Telstar

ADO Den Haag overwonnen Telstar, 3x1, op Vrijdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 31. Komen in de wedstrijd, Den Haag team kwam van een nederlaag en Mike Snoei's team kwam van een overwinning.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Glynor Plet, na 24 minuten.

In de 50e minuut, Titouan Thomas ontslagen voor ADO Den Haag. Met 81 minuten op de klok, Thomas Verheijdt schoot Den Haag team tweede doelpunt, vanaf de penaltystip. In de 82e minuut, Xander Severina heeft alles ingepakt.

Na het resultaat Telstar zijn 9e in de tabel, met 43 points, terwijl ADO Den Haag op de plaats 10e zit, met 42 points. Volgende, Dick Advocaat's team speelt uit tegen Roda. In de tussentijd, Mike Snoei's team speelt thuis tegen Ajax B.

ADO Den Haag
  • Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 65%

Telstar
  • Slaagde erin om slechts 0 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie