Overwinning nooit in twijfel voor Portugal op de weg in een doelpuntenfesti

Portugal boek comfortabele overwinning op Luxemburg

Portugal gezwollen Luxemburg, 0x6, op Zondag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.J van de Euro Qualifying. Cristiano Ronaldo was de ster met 2 doelen. In de basiself stond Mica Pinto.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Cristiano Ronaldo na 9 minuten, met een schot met de linkervoet. In de 15e minuut, João Félix scoorde het tweede doelpunt voor Portugal, via een header in het strafschopgebied. Na 18 minuten, Bernardo Silva verdubbelde de voorsprong voor portugueses, via een header in de doos. Met 31 minuten op de klok, Portugal nationaal team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Cristiano Ronaldo met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied.

Na 77 minuten, Roberto Martínez's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Otávio via een header in het strafschopgebied. In de 85e minuut, Rafael Leão verspeelde de kans om te scoren. In de slotfase van het spel, spits scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een schot met de rechtervoet.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Portugal speelt thuis tegen Bosnië en Herzegovina. In de tussentijd, Luxemburg host Liechtenstein.

Geplaatst 13 maanden terug | 188 Keer bekeken | Tijd: 08:53

FaseGroepsfase