Willem II heeft een prestatie geleverd op de weg

ADO Den Haag thuis verslagen tegen Willem II

Willem II uitgesmeerd ADO Den Haag, 1x3, op Vrijdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 29. Komen in de wedstrijd, Den Haag team kwam van Een gelijkspel en Tilburg team kwam van een nederlaag. Elton Kabangu stond in brand.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Joël Zwarts vroeg in het spel.

Na 52 minuten, Matthias Verreth ontslagen voor Willem II. In de 60e minuut, Elton Kabangu schoot Tilburg team tweede doelpunt. Met 67 minuten op de klok, spits heeft alles ingepakt.

Na het resultaat Willem II zijn 5e in de tabel, met 47 points, terwijl ADO Den Haag op de plaats 12e zit, met 38 points. In de volgende wedstrijd, Tilburg team speelt thuis tegen MVV, terwijl Den Haag team host Telstar.

Willem II

Geplaatst 13 maanden terug | 73 Keer bekeken | Tijd: 03:04