Spezia slijpt de overwinning thuis

Spezia oprakende winnaars versus Internazionale

Spezia verslagen Internazionale in een dichtbij overwinning op Vrijdag, 2x1, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 26 van Serie A. Naar deze wedstrijdweek, La Spezia team kwam van twee trekt en Milano team kwam van een overwinning.

Met 14 minuten op de klok, Internazionale zag Lautaro Martínez een penalty missen. De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Met 55 minuten op de klok, Daniel Maldini openden de score voor Spezia. Na 83 minuten, Romelu Lukaku getroffen voor Simone Inzaghi's team, vanaf de penaltystip. M´Bala Nzola scoorde de winnaar in de slotfase van het spel vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Internazionale zijn 2e in de tabel, met 50 points, terwijl Spezia op de plaats 17e zit, met 24 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Luca Gotti's team speelt uit tegen Sassuolo. In de tussentijd, Milano team host Juventus.

Spezia
      • Slaagde erin om slechts 1 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

• Registreerde zijn laagste aantal passen, met 263

• Een slechte reeks 7 games beëindigd zonder te winnen