Belenenses krijgt drie punten thuis

Moncarapachense struikelen om te verslaan tegen Belenenses

Belenenses uitgesmeerd Moncarapachense in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 2x1, op speeldag 20. In deze competitie, Lisboa team kwam van drie wint en Olhão team kwam van een nederlaag.

João Costa opende de score vroeg in het spel, met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied. Belenenses scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Clé, na 30 minuten, uit een hoek.

Isaac Cissé maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied. Met al 90 minuten op de klok, Ramón Cabral zag een rode kaart na zijn tweede geel

Na het resultaat Belenenses zijn 3e in de tabel, met 35 points, terwijl Moncarapachense op de plaats 12e zit, met 17 points. In de volgende wedstrijd, Bruno Dias's team bezoek Vitória FC, terwijl José Bizarro's team host Amora FC.

Belenenses

• Zet hun winnende serie voort met 4 games