FC Vizela heeft een prestatie geleverd op eigen bodem

FC Vizela oprakende winnaars versus Rio Ave

FC Vizela verslaan Rio Ave in een overwinning op Zondag, 3x1, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 18. Tot deze speeldag, Manuel Tulipa's team kwam van een nederlaag en Luís Freire's team kwam van Een gelijkspel.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Yakubu Aziz met al 45 minuten gespeeld, vanaf de penaltystip.

Met 55 minuten op de klok, Samu Silva ontslagen voor FC Vizela, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied. Met 65 minuten op de klok, Igor Julião scoorde het tweede doelpunt voor Vizela team, via een header in het strafschopgebied. In de laatste minuten van de wedstrijd, Aderllan Santos verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Diep in toegevoegde tijd, Milutin Osmajic maakte het einddoel van de wedstrijd, met een rechtervoetaanval.

Na het resultaat FC Vizela zijn 7e in de tabel, met 24 points, terwijl Rio Ave op de plaats 11e zit, met 21 points. In de volgende wedstrijd, Vizela team speelt uit tegen FC Porto. In de tussentijd, Luís Freire's team host Sporting.

FC Vizela

Rio Ave
      • Verhoogde hun slechte serie met 5 winnende games

Verstuurde deur: zacatvs | Geplaatst 15 maanden terug | 3534 Keer bekeken | Tijd: 04:52