Eert zelfs in een spannende clash

Stuttgart en Mainz delen punten

Met betrekking tot wedstrijdweek 16 van de 1. Bundesliga, de wedstrijd tussen Stuttgart en Mainz op Zaterdag eindigde in een gelijkspel, 1x1. Komen in de wedstrijd, Stuttgart team kwam van een nederlaag en Mainz team kwam van Een gelijkspel.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Sehrou Guirassy in de 36e minuut. Marcus Ingvartsen maakte het laatste doelpunt met 40 minuten op de klok vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Mainz zijn 10e in de tabel, met 20 points, terwijl Stuttgart op de plaats 16e zit, met 15 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Stuttgart team speelt uit tegen TSG Hoffenheim. In de tussentijd, Mainz team host Borussia Dortmund.

Mainz
  • Verhoogde hun slechte serie met 5 winnende games