Gemakkelijke overwinning voor Brighton & Hove Albion weg in een spannende s

Brighton & Hove Albion win Southampton

Brighton & Hove Albion overwonnen Southampton, 1x3, op Maandag, op speeldag 17. Tot deze speeldag, Nathan Jones's team kwam van drie nederlagen en Roberto de Zerbi's team kwam van een nederlaag.

Adam Lallana opende de score na 14 minuten. Op een ongelukkig moment scoorde Romain Perraud een eigen doelpunt met 35 minuten op de klok.

In de 56e minuut, Brighton & Hove Albion verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Solly March. Ward-Prowse maakte het laatste doelpunt met 73 minuten op de klok. In de 73e minuut, middenveld had kunnen scoren voor Southampton, maar Robert Sánchez heeft de penalty op briljante wijze gered.

Na het resultaat Brighton & Hove Albion zijn 6e in de tabel, met 24 points, terwijl Southampton op de plaats 20e zit, met 12 points. In hun volgende wedstrijd, Brighton & Hove team host Arsenal, terwijl Nathan Jones's team bezoek Fulham.

Southampton
      • Verhoogde hun slechte serie met 5 winnende games