Uruguay macht naar overwinning weg in een goed bevochten spel

Ghana struikelen om te verslaan tegen Uruguay

Uruguay verslagen Ghana, 0x2, op Vrijdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.H van de World Cup. De Arrascaeta stond in brand.

In de 21e minuut, André Ayew had kunnen scoren voor Ghana, maar Sergio Rochet heeft de penalty op briljante wijze gered. Het openingsdoelpunt werd gescoord door De Arrascaeta na 26 minuten, via een header binnen het strafschopgebied. Middenveld maakte het laatste doelpunt met 31 minuten op de klok met een schot met de rechtervoet in de doos.

.

Gana
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 10 schoten

• Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 53%