Indrukwekkende overwinning op eigen bodem in een spel vol met doelen

Pevidém SC struikelen om te verslaan tegen Vianense

Vianense overwonnen Pevidém SC, 3x1, op Zondag, op naar speeldag 9 van de Campeonato de Portugal. Tot deze speeldag, Carlos Fernandes's team had hun eerste wedstrijd in de competitie. En Guimarães team speelde hun eerste wedstrijd in de competitie.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Diogo Brito na 9 minuten. Met 21 minuten op de klok, Vianense verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Bruno Silva vanaf de penaltystip.

In de 68e minuut, Gaby Faria verdubbelde de voorsprong voor Carlos Fernandes's team. In de 71e minuut, Pevidém SC zag Tiago Vieira weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. In de laatste minuten van de wedstrijd, João Castro maakte het einddoel van de wedstrijd, vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Vianense zijn 1e in de tabel, met 20 points, terwijl Pevidém SC op de plaats 10e zit, met 9 points. Volgende, Viana do Castelo team speelt uit tegen Dumiense/CJP II. In de tussentijd, André Brito's team host Vila Meã.

Vianense
  • Breidde hun ongeslagen reeks uit naar 6