Brazilië gemak om comfortabel te winnen op de weg

Servië struikelen om te verslaan tegen Brazilië

Brazilië verslaan Servië, 2x0, op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.G van de World Cup. Zowel Tite's team als Servië nationaal team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Richarlison heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Richarlison na 62 minuten, met een schot met de rechtervoet. Spits maakte het laatste doelpunt met 73 minuten op de klok met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. Met deze staking heeft spits 10e doelen voor het seizoen bereikt.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Brazilië speelt tegen Zwitserland. In de tussentijd, Servië speelt tegen Kameroen.

Geplaatst 17 maanden terug | 435 Keer bekeken | Tijd: 02:07

FaseGroepsfase