ND Primorje heb het gemakkelijk op eigen bodem in een wedstrijd met 7 goals

ND Primorje versloeg Triglav met een thriller

ND Primorje uitgesmeerd Triglav, 5x2, op Zondag, op naar speeldag 17 van de 2. Slovenska Liga. Zowel Ajdovščina team als Kranj team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Artur Sagitov met een fantastisch scherm.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Artur Sagitov, na 30 minuten. Artur Sagitov heeft de mijlpaal van vijf doelpunten voor het seizoen bereikt. Met 44 minuten op de klok, Léo Príncipe verdubbelde de voorsprong voor ND Primorje.

In de 50e minuut, Milan Anđelković's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Artur Sagitov. Artur Sagitov heeft nu een scorereeks van 4 opeenvolgende games. Met 53 minuten op de klok, Tian Pantelić ontslagen voor Triglav. Na 65 minuten, Matevž Matko scoorde het tweede doelpunt voor Safet Hadžić's team. Na 71 minuten, Ajdovščina team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Marko Nunic. Marko Nunic heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games. In de slotfase van het spel, Toni Lun Bončina maakte het einddoel van de wedstrijd.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, ND Primorje speelt uit tegen Fuzinar, terwijl Triglav host Krka.

Fase

Mestni stadion Ajdovščina