Juventus laat het te laat weg

Juventus rand voorbij Parma

Juventus overwonnen Parma, 1x2, op Zaterdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 9 van Women Italy League. Komen in de wedstrijd, Fabio Ulderici's team kwam van Een gelijkspel en Torino team kwam van een overwinning. Sara Gunnarsdóttir was beslissend met 1 doel.

Na 19 minuten, Melania Martinovic openden de score voor Parma.

Diep in toegevoegde tijd, Lisa Boattin getroffen voor Juventus. Sara Gunnarsdóttir scoorde de winnaar in de laatste minuten van de wedstrijd.

Na het resultaat Juventus zijn 2e in de tabel, met 20 points, terwijl Parma op de plaats 9e zit, met 4 points. In de volgende wedstrijd, Bianconeri speelt thuis tegen Como. In de tussentijd, Parma team host Internazionale.

Parma
        • Slaagde erin om slechts 1 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

• Registreerde het laagste percentage balbezit van alle teams dit seizoen, met 30%

• Verhoogde hun slechte serie met 7 winnende games