Indrukwekkende overwinning thuis in een spannende ontmoeting

Akritas Chlorakas struikelen om te verslaan tegen Apollon Limassol

Apollon Limassol overwonnen Akritas Chlorakas in een overwinning op Zaterdag, 2x0, met betrekking tot wedstrijdweek 11 van de Cyprus League. Naar deze wedstrijdweek, Limassol team kwam van Een gelijkspel en David Badia's team kwam van vijf nederlagen. Patrick Joosten verliet de bank niet.

Bassel Jradi opende de score met 27 minuten op de klok, vanaf de penaltystip. Ioannis Pittas maakte het laatste doelpunt na 29 minuten. Na 38 minuten, José Recio verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart.

Na het resultaat Apollon Limassol zijn 5e in de tabel, met 19 points, terwijl Akritas Chlorakas op de plaats 14e zit, met 4 points. In de volgende wedstrijd, Limassol team speelt uit tegen AEK Larnaca, terwijl Paphos team host ENP.

Apollon Limassol
  • Een slechte reeks 4 games beëindigd zonder te winnen