Chelsea overklast tegenstanders op eigen bodem in een veelbewogen wedstrijd

Chelsea versloeg Vllaznia Shkoder met een enorme overwinning

Chelsea overwonnen Vllaznia Shkoder in een super overwinning op Woensdag, 8x0, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 2 van Women Champions League. Komen in de wedstrijd, London team kwam van een overwinning en Nikolin Leka 's team kwam van een nederlaag. Sam Kerr heeft een geweldige game gemaakt. Aniek Nouwen verliet de bank niet.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Sam Kerr met 10 minuten op de klok. Na 37 minuten, Chelsea verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van spits. Met 39 minuten op de klok, blues verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Pernille Harder.

Na 57 minuten, Sam Kerr verdubbelde de voorsprong voor London team. Spits heeft de afstand van vier doelpunten, na 60 minuten voltooid. Met 72 minuten op de klok, Emma Hayes's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Pernille Harder. In de 78e minuut, Chelsea verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Katerina Svitková. In de laatste minuten van de wedstrijd, Pernille Harder hebben de hattrick, voltooid. Pernille Harder heeft de mijlpaal van zes doelpunten voor het seizoen bereikt.

Na het resultaat Chelsea zijn 1e in de tabel, met 6 points, terwijl Vllaznia Shkoder op de plaats 4e zit, met 0 points. In hun volgende wedstrijd, Emma Hayes's team host Real Madrid, terwijl Shkodër - Shkodra team speelt uit tegen Paris SG.

Chelsea
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 28 schoten

• Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 12

• Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 75%