Fijne marges vallen in het voordeel van AZ Alkmaar meer dan bezoekers

AZ Alkmaar oprakende winnaars versus FC Utrecht

AZ Alkmaar verslagen FC Utrecht, 1x2, op Zondag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 9 van Eredivisie. Tot deze speeldag, Utrecht team kwam van een overwinning en Alkmaar team kwam van twee wint. Moussa Sylla was beslissend met 1 doel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Myron Van Brederode na 31 minuten.

In de 68e minuut, Yukinari Sugawara scoorde het tweede doelpunt voor AZ Alkmaar, opgelegd door Pantelis Hatzidiakos. Moussa Sylla maakte het laatste doelpunt diep in toegevoegde tijd.

Na het resultaat AZ Alkmaar zijn 1e in de tabel, met 23 points, terwijl FC Utrecht op de plaats 9e zit, met 12 points. Volgende, Alkmaar team speelt thuis tegen Feyenoord, terwijl Utrecht team bezoek PSV.

FC Utrecht
  • Een reeks van 4 games beëindigd zonder te verliezen