Eert zelfs in een emotioneel spel

Buit gedeeld tussen Huesca en Lugo

Huesca en Lugo speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Zaterdag, met betrekking tot wedstrijdweek 9 van de Spain 2nd Division. In deze competitie, Cuco Ziganda's team kwam van Een gelijkspel en Hernán Pérez's team kwam van een nederlaag.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Gerard Valentín na 54 minuten. Met 61 minuten op de klok, Huesca zag Florian Miguel een rechtstreekse rode kaart krijgen Jaume Cuéllar maakte het laatste doelpunt in de 68e minuut.

Na het resultaat Huesca zijn 10e in de tabel, met 12 points, terwijl Lugo op de plaats 15e zit, met 9 points. In hun volgende wedstrijd, Huesca team bezoek Real Oviedo, terwijl Lugo team speelt thuis tegen Las Palmas.

Huesca
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 12 schoten

• Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 6

Lugo