Royal Antwerp zaken regelen thuis in een pulserend spel

Royal Antwerp nederlaag Sint-Truiden

Royal Antwerp overwonnen Sint-Truiden in een overwinning op Vrijdag, 2x0, met betrekking tot wedstrijdweek 11 van de Jupiler Pro League . In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag. In de basiself stond Jurgen Ekkelenkamp, Calvin Stengs en Vincent Janssen.

In de 8e minuut, Pieter Gerkens openden de score voor Royal Antwerp, opgelegd door Toby Alderweireld. Na 39 minuten, Robert Bauer verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart.

Met 63 minuten op de klok, Jurgen Ekkelenkamp is uiteindelijk gesubbed. In de tijd toegevoegd op, Vincent Janssen is gesubbed. Christopher Scott maakte het laatste doelpunt met al 90 minuten op de klok.

Na het resultaat Royal Antwerp zijn 1e in de tabel, met 30 points, terwijl Sint-Truiden op de plaats 11e zit, met 13 points. In hun volgende wedstrijd, Antwerp team bezoek Standard Liège, terwijl Sint-Truiden team speelt thuis tegen Charleroi.

Royal Antwerp
      • Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 707 passes