Noorwegen overklast tegenstanders weg in een veelbewogen wedstrijd met 10 g

European Women's Under-19 Championship: Noorwegen win Malta

Noorwegen verslaan Malta in een super overwinning op Woensdag, 10x0, met betrekking tot wedstrijdweek 1 van de European Women's Under-19 Championship. Zowel Lena Tyriberget's team als Frank Schembri's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Ina Birkelund met een fantastisch scherm.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Ina Birkelund, met 9 minuten op de klok. Noorwegen scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via spits, na 18 minuten. Met 22 minuten op de klok, Signe Gaupset verdubbelde de voorsprong voor Lena Tyriberget's team. Na 25 minuten, Alexandra Gatt getroffen voor Malta. Kort voor de pauze, Noorwegen nationaal team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Mawa Sesay. In de 44e minuut, Noorwegen verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Guro Ron.

Na 53 minuten, middenveld verdubbelde de voorsprong voor Lena Tyriberget's team. Met 68 minuten op de klok, Ina Birkelund hebben de hattrick, voltooid. Met deze staking heeft Ina Birkelund 3e doelen voor het seizoen bereikt. Na 78 minuten, Noorwegen nationaal team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Helene Veum. Met 85 minuten op de klok, Mawa Sesay scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Noorwegen , terwijl Malta .

FaseEerste Ronde
      JornadaGroep 7Wedstrijdweek 1