Lazio record indrukwekkende overwinning thuis een hoog scorende wedstrijd

Lazio win Spezia

Lazio overwonnen Spezia, 4x0, op Zondag, op wedstrijdweek 8. Naar deze wedstrijdweek, Maurizio Sarri's team kwam van twee wint en Luca Gotti's team kwam van een overwinning. Milinkovic-Savic heeft een geweldige game gemaakt.

Vroeg in het spel, Ciro Immobile had een gouden kans om te scoren maar miste de penalty. Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Mattia Zaccagni, met een rechtervoetaanval, na 12 minuten. Met 24 minuten op de klok, Alessio Romagnoli verdubbelde de voorsprong voor Lazio, met een schot met de linkervoet.

In de 61e minuut, Maurizio Sarri's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Milinkovic-Savic met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied. Met al 90 minuten op de klok, middenveld maakte het einddoel van de wedstrijd, met een schot met de rechtervoet in de doos, na een assist van Elseid Hysaj.

Na het resultaat Lazio zijn 4e in de tabel, met 17 points, terwijl Spezia op de plaats 12e zit, met 8 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Maurizio Sarri's team speelt uit tegen Fiorentina. In de tussentijd, Luca Gotti's team bezoek Monza.

Lazio
  • Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 61%