General Caballero JLM overklast tegenstanders thuis

General Caballero JLM heeft veel te veel voor Guaraní

General Caballero JLM overwonnen Guaraní, 3x0, op Zaterdag, op wedstrijdweek 13. Naar deze wedstrijdweek, Dr. Juan León Mallorquín team kwam van twee nederlagen en Asunción team kwam van twee wint. Franco Costa was de man van de wedstrijd.

Na 5 minuten, Franco Costa openden de score voor General Caballero JLM. In de 26e minuut, Humberto Ovelar's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van middenveld.

Na 60 minuten, Matías Segovia verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Derlis Martínez maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel.

Na het resultaat General Caballero JLM zijn 9e in de tabel, met 14 points, terwijl Guaraní op de plaats 10e zit, met 14 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Humberto Ovelar's team bezoek Libertad, terwijl Fernando Jubero 's team host Resistencia SC.