Flamengo blijkt niet te stoppen op eigen bodem in een veelbewogen wedstrijd

Flamengo ga door naar de volgende ronde van Copa Libertadores

Flamengo uitgesmeerd Tolima, 7x1, op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de laatste 16 van de Copa Libertadores. Na+primeira+m%E3o+%7Bvar0%7D+%7Bvar1%7D+tinha+vencido+%7Bvar2%7D+%7Bvar3%7D%2C+%7Bvar4%7D. Pedro was de hoofdspeler.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Pedro, met een rechtervoetaanval, na 5 minuten. Op een ongelukkig moment scoorde Julian Quinones een eigen doelpunt in de 20e minuut.

Na 47 minuten, Flamengo verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Pedro. Met 56 minuten op de klok, Rio de Janeiro (RJ) team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Gabriel Barbosa met een schot met de linkervoet in het strafschopgebied. Met zijn 20e doelpunt van het seizoen. Na 63 minuten, Julian Quinones getroffen voor Tolima, uit een hoek. Na 67 minuten, Pedro verdubbelde de voorsprong voor Dorival Júnior's team, via een header in de doos. Na 73 minuten, Flamengo verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Matheus França met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied. Pedro heeft de afstand van vier doelpunten, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied, na 79 minuten voltooid.

Dankzij dit resultaat is Flamengo door naar de volgende ronde van de competitie.

Flamengo

• Zet hun winnende serie voort met 4 games

Doelen
Geplaatst 13 maanden terug | 647 Keer bekeken | Tijd: 02:13