Kashima Antlers slijpt de overwinning op eigen bodem

Ondanks gelijkspel gaat Avispa Fukuoka door naar de volgende ronde van J. League Cup

Kashima Antlers overwonnen Avispa Fukuoka, 2x1, op Zaterdag, in een wedstrijd met betrekking tot van de J. League Cup. René Weiler's team versloeg Shigetoshi Hasebe's team, 1x0, in de eerste etappe van de gelijkspel.

Sub Everaldo, na 12 minuten, veranderde het verloop van het spel. Het openingsdoelpunt werd gescoord door spits na 34 minuten. In de 40e minuut, Hayato Nakama scoorde het tweede doelpunt voor Kashima Antlers, bijgestaan door Keigo Tsunemoto. Yuya Yamagishi maakte het laatste doelpunt kort voor de pauze. Met deze staking heeft Yuya Yamagishi 5e doelen voor het seizoen bereikt.

Met dit resultaat gaat Avispa Fukuoka door naar de volgende ronde van de competitie.

Avispa Fukuoka
  • Een reeks van 4 games beëindigd zonder te verliezen