Peru nipte overwinning behalen meer dan bezoekers

Peru oprakende winnaars versus Colombia

Peru overwonnen Colombia in een dichtbij overwinning op Vrijdag, 0x1, met betrekking tot wedstrijdweek 15 van de World Cup Qualifying (CONMEBOL). In deze competitie, Reinaldo Rueda's team kwam van Een gelijkspel en Ricardo Gareca's team kwam van twee wint.In dit spel de maximale genomen hoeken zijn opgenomen, met 19 hoeken.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Na de pauze, het belangrijkste moment van het spel, toen Édison Flores opkwam. Na 65 minuten, Miguel Araujo kwam op. In de 85e minuut, Édison Flores scoorde het enige doelpunt van Peru van de wedstrijd, met een linkervoetaanval, na een pass van Christian Cueva.

Na het resultaat Peru zijn 4e in de tabel, met 20 points, terwijl Colombia op de plaats 6e zit, met 17 points. In de volgende wedstrijd, Peru nationaal team host Ecuador. In de tussentijd, Colombia nationaal team speelt uit tegen Argentinië.

Factos Marcantes
  • Won slechts 19 corners, hun laagste totaal dit seizoen

Colômbia
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 26 schoten