Eert zelfs in een goed bevochten spel

Independiente en San Lorenzo delen punten

Independiente en San Lorenzo speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Zondag, op naar speeldag 24 van de Argentine League. Komen in de wedstrijd, Avellaneda team kwam van een nederlaag en Buenos Aires team kwam van een overwinning.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Silvio Romero met 47 minuten op de klok. Néstor Ortigoza maakte het laatste doelpunt na 72 minuten vanaf de penaltystip. Met 76 minuten op de klok, San Lorenzo zag Francisco Flores weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. In de 77e minuut, Independiente zag Silvio Romero een penalty missen.

Volgende, Independiente bezoek Talleres. In de tussentijd, San Lorenzo host Newell´s Old Boys.

Fase1e fase