Palmeiras gemak om comfortabel te winnen op de weg

Cuiabá verliest van Palmeiras

Palmeiras verslaan Cuiabá, 1x3, op Woensdag, op speeldag 36. In deze competitie kwamen beide teams uit Een gelijkspel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Gabriel Silva na 4 minuten, met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied. Palmeiras scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Giovani, na 30 minuten, met een schot met de linkervoet van buiten de doos. In de 37e minuut, Alan Empereur ontslagen voor Cuiabá, uit een hoek.

In blessuretijd, Abel Ferreira's team zag Gabriel Veron weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. Spits maakte het laatste doelpunt diep in toegevoegde tijd met een rechtervoetaanval van buiten de doos.

Na het resultaat Palmeiras zijn 3e in de tabel, met 62 points, terwijl Cuiabá op de plaats 16e zit, met 43 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Abel Ferreira's team speelt uit tegen Athletico Paranaense, terwijl Jorginho's team bezoek Athletico Paranaense.

Cuiabá
      • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 12

Palmeiras
      • Een slechte reeks 4 games beëindigd zonder te winnen