Santos zet in uitstekende weergave op eigen bodem in een emotioneel spel

Fortaleza struikelen om te verslaan tegen Santos

Santos verslagen Fortaleza, 2x0, op Donderdag, met betrekking tot wedstrijdweek 35 van de Brazil Serie A. Komen in de wedstrijd, Fábio Carille 's team kwam van een nederlaag en Fortaleza (CE) team kwam van een overwinning. Marcos Leonardo deed de show.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Marcos Leonardo na 71 minuten, vanaf de penaltystip. Spits maakte het laatste doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd met een schot met de rechtervoet.

Na het resultaat Fortaleza zijn 5e in de tabel, met 52 points, terwijl Santos op de plaats 12e zit, met 45 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Santos (SP) team bezoek Internacional, terwijl Fortaleza (CE) team speelt thuis tegen Juventude.

Urbano Caldeira (Vila Belmiro)
Gestichten1916