CSA zaken regelen op de weg een hoog scorende wedstrijd

CSA verslaan Vasco

CSA verslagen Vasco in een overwinning op Zaterdag, 1x3, op naar speeldag 32 van de Brazil Serie B. Tot deze speeldag, Rio de Janeiro (RJ) team kwam van Een gelijkspel en Maceió (AL) team kwam van twee nederlagen. Dellatorre was de ster met 2 doelen.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Germán Cano met 20 minuten op de klok, vanaf de penaltystip. Germán Cano heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games. Na 25 minuten, Renato Cajá getroffen voor CSA, uit een directe vrije trap.

In de 82e minuut, Dellatorre maakten het tweede doelpunt voor Maceió (AL) team, met een schot met de rechtervoet. Met zijn 20e doelpunt van het seizoen. In de tijd toegevoegd op, spits maakte het einddoel van de wedstrijd, vanaf de penaltystip.

Na het resultaat CSA zijn 7e in de tabel, met 48 points, terwijl Vasco op de plaats 8e zit, met 47 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Maceió (AL) team speelt uit tegen Vitória. In de tussentijd, Fernando Diniz's team bezoek Guarani.

CSA

Estádio Vasco da Gama (São Januário)
Gestichten1927