Gemakkelijke overwinning voor Atlético Goianiense thuis in een spannende cl

Atlético Goianiense nederlaag Grêmio

Atlético Goianiense overwonnen Grêmio, 2x0, op Dinsdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 28 van Brazil Serie A. In deze competitie kwamen beide teams uit een overwinning.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Igor Cariús met 44 minuten op de klok, met een schot met de linkervoet.

Na 69 minuten, Paulo Miranda verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Marlon Freitas maakte het laatste doelpunt met 72 minuten op de klok vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Atlético Goianiense zijn 9e in de tabel, met 37 points, terwijl Grêmio op de plaats 18e zit, met 27 points. In de volgende wedstrijd, Goiânia (GO) team bezoek Sport. In de tussentijd, Porto Alegre (RS) team host Palmeiras.

Antônio Accioly
Brazil