Laat drama ziet eretitel zelfs eindigen in een spannende wedstrijd

Orlando City verzamelt drie punten NE Revolution bij Exploria Stadium

Op naar speeldag 32 van de MLS, de wedstrijd tussen Orlando City en NE Revolution op Maandag eindigde in een gelijkspel, 2x2. Komen in de wedstrijd, Óscar Pareja's team kwam van Een gelijkspel en Foxborough, MA team kwam van een overwinning. Adam Buksa was beslissend met 2 doelen. Silvester van der Water verliet de bank niet.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Nani, met 39 minuten op de klok. Nani heeft de mijlpaal van tien doelpunten voor het seizoen bereikt.

Na 50 minuten, Daryl Dike schoot Orlando City tweede doelpunt, vanaf de penaltystip. Na 81 minuten, Adam Buksa getroffen voor NE Revolution. Spits maakte het laatste doelpunt diep in toegevoegde tijd.

In verband met komende competitiewedstrijden, Orlando City speelt uit tegen Columbus Crew. In de tussentijd, NE Revolution host Colorado Rapids.

Orlando City

NE Revolution