NY Red Bulls krijgt drie punten meer dan bezoekers

NY Red Bulls rand voorbij Columbus Crew

NY Red Bulls verslaan Columbus Crew in een dichtbij overwinning op Zondag, 1x2, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 32 van MLS. In deze competitie, Ezra Hendrickson's team kwam van Een gelijkspel en Gerhard Struber's team kwam van drie wint. Sean Nealis was beslissend met 1 doel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Cristian Cásseres met 7 minuten op de klok. In de 18e minuut, Miguel Berry getroffen voor Columbus Crew.

Na 53 minuten, Patryk Klimala verspeelde de kans om te scoren. Sean Nealis maakte het winnende doelpunt met 87 minuten op de klok.

In hun volgende wedstrijd, NY Red Bulls speelt uit tegen DC United, terwijl Columbus Crew speelt thuis tegen Orlando City.

NY Red Bulls
      • Breidde hun ongeslagen reeks uit naar 8