Eert zelfs in een saaie wedstrijd

Honors zelfs tussen Bucheon 1995 en Chungnam Asan

Op wedstrijdweek 35, de wedstrijd tussen Bucheon 1995 en Chungnam Asan op Zaterdag eindigde in een puntloos gelijkspel, 0x0. In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na 78 minuten, Han Yong-Su zag een rode kaart na zijn tweede geel na 79 minuten, Lee Ki-hyun heeft een penalty verdedigd, omgezet door Park Chang-Jun.

De tweede helft was niet veel anders dan de eerste en de wedstrijd eindigde zonder doelpunten.

Na het resultaat Chungnam Asan zijn 8e in de tabel, met 38 points, terwijl Bucheon 1995 op de plaats 10e zit, met 37 points. Volgende, Lee Young-Min's team speelt uit tegen FC Anyang. In de tussentijd, Park Dong-hyuk's team host Seoul E-Land.

Chungnam Asan
      • Verhoogde hun slechte serie met 8 winnende games