Argentinië triomfeert door één doelpunt op eigen bodem

Argentinië zegevierend tegen Peru

Argentinië verslagen Peru, 1x0, op Vrijdag, op speeldag 12. In deze competitie, Lionel Scaloni's team kwam van een overwinning en Ricardo Gareca's team kwam van een nederlaag.

Na 43 minuten, Lautaro Martínez scoorde het enige doelpunt van Argentinië van de wedstrijd, via een header, die volgde op geweldig werk van Nahuel Molina.

Met 65 minuten op de klok, Yoshimar Yotún verspeelde de kans om te scoren.

Na het resultaat Argentinië zijn 2e in de tabel, met 25 points, terwijl Peru op de plaats 9e zit, met 11 points. In de volgende wedstrijd, Argentinië nationaal team bezoek Uruguay, terwijl Peru nationaal team host Bolivië.

Argentina
  • Maakte slechts 7, zijn laagste in de competitie

• Slaagde erin om slechts 2 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

• Verlengde hun reeks van 4 games zonder toe te geven