Bolivië krijgt drie punten thuis

Bolivië viert nipte overwinning op Peru

Bolivië verslaan Peru, 1x0, op Zondag, op naar speeldag 5 van de World Cup Qualifying (CONMEBOL). Tot deze speeldag, Bolivië nationaal team kwam van drie nederlagen en Peru nationaal team kwam van een overwinning.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na 75 minuten, Bolivië zag Henry Vaca een rechtstreekse rode kaart krijgen met 82 minuten op de klok, het belangrijkste moment van het spel, toen Ramiro Vaca opkwam. Na 82 minuten, middenveld scoorden het winnende doelpunt voor César Farías's team, met een linkervoetaanval van buiten de doos.

Na het resultaat Bolivië zijn 9e in de tabel, met 4 points, terwijl Peru op de plaats 10e zit, met 1 point. In de volgende wedstrijd, Bolivië nationaal team speelt thuis tegen Paraguay, terwijl Peru nationaal team speelt uit tegen Argentinië.

Factos Marcantes
  • Het hoogste aantal schoten verslaan dit seizoen, met 32 schoten

• Werden slechts 604 passes geregistreerd, de laagste dit seizoen

Bolivia