Eert zelfs in een pulserend spel

Een punt per stuk voor Chapecoense en São Paulo

Chapecoense en São Paulo speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Zondag, op naar speeldag 23 van de Brazil Serie A. Naar deze wedstrijdweek, Chapecó (SC) team kwam van twee nederlagen en São Paulo (SP) team kwam van twee trekt.

Emiliano Rigoni opende de score na 36 minuten, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied.

Mike maakte het laatste doelpunt in de 76e minuut met een schot met de linkervoet.

Na het resultaat São Paulo zijn 13e in de tabel, met 28 points, terwijl Chapecoense op de plaats 20e zit, met 11 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Dino Camargo's team speelt thuis tegen Atlético Mineiro. In de tussentijd, São Paulo (SP) team speelt thuis tegen Santos.

Arena Condá
Brazil