Eert zelfs in een goed bevochten spel

Buit gedeeld tussen Pitea IF en Vittsjo GIK

Pitea IF en Vittsjo GIK speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Zondag, met betrekking tot wedstrijdweek 17 van de Damallsvenskan. Tot deze speeldag, Stellan Carlsson's team kwam van een overwinning en Vittsjö team kwam van Een gelijkspel.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Anam Imo, na 15 minuten.

Fernandinha maakte het laatste doelpunt in de 78e minuut vanaf de penaltystip. Fernandinha heeft de mijlpaal van vijf doelpunten voor het seizoen bereikt.

Na het resultaat Vittsjo GIK zijn 7e in de tabel, met 22 points, terwijl Pitea IF op de plaats 10e zit, met 15 points. In de volgende wedstrijd, Piteå team speelt uit tegen Hammarby, terwijl Vittsjö team speelt thuis tegen Linkoping FC.

(geen foto)
        LF Arena