LDU Quito krijgt drie punten op eigen bodem

LDU Quito win Emelec

LDU Quito uitgesmeerd Emelec in een dichtbij overwinning op Maandag, 3x2, met betrekking tot wedstrijdweek 7 van de Ecuador League. In deze competitie, Pablo Marini's team kwam van twee wint en Guayaquil team kwam van een overwinning.

Op een ongelukkig moment scoorde Andersson Ordóñez een eigen doelpunt na 3 minuten. In de 20e minuut, Santiago Scotto getroffen voor LDU Quito. In de 31e minuut, José Cevallos schoot Emelec tweede doelpunt. Quito team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Kevin Mercado, met 37 minuten op de klok.

Andersson Ordóñez scoorde de winnaar met 63 minuten op de klok vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Emelec zijn 2e in de tabel, met 14 points, terwijl LDU Quito op de plaats 3e zit, met 14 points. Volgende, Quito team bezoek Manta FC. In de tussentijd, Guayaquil team speelt thuis tegen Universidad Catolica.

LDU Quito
        • Maakte slechts 10, zijn laagste in de competitie