Víkingur Reykjavík nipte overwinning behalen meer dan bezoekers

Víkingur Reykjavík versloeg KR in close encounter

Víkingur Reykjavík verslaan KR in een dichtbij overwinning op Zondag, 1x2, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 21. In deze competitie kwamen beide teams uit vier wint. Helgi Gudjonsson was beslissend met 1 doel.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Kjartan Finnbogason in de 9e minuut. Na 16 minuten, Atli Barkarson ontslagen voor Víkingur Reykjavík.

Helgi Gudjonsson maakte het winnende doelpunt met 87 minuten op de klok. Met deze staking heeft Helgi Gudjonsson 5e doelen voor het seizoen bereikt. In blessuretijd, Arnar Gunnlaugsson's team zag Thordur Ingason het spel vroegtijdig verlaten met een directe rode kaart. In de laatste minuten van de wedstrijd, Kjartan Finnbogason verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart.

Na het resultaat Víkingur Reykjavík zijn 1e in de tabel, met 45 points, terwijl KR op de plaats 4e zit, met 38 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Arnar Gunnlaugsson's team host Leiknir Reykjavik. In de tussentijd, Reykjavík team speelt uit tegen UF Stjarnan.

KR
  • Een reeks van 5 games beëindigd zonder te verliezen