Eert zelfs in een emotioneel spel

Een punt per stuk voor Fluminense en Juventude

Fluminense en Juventude speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Vrijdag, met betrekking tot wedstrijdweek 14 van de Brazil Serie A. Naar deze wedstrijdweek, Rio de Janeiro (RJ) team kwam van een overwinning en Caxias do Sul (RS) team kwam van twee trekt.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Jhon Arias opende de score na 53 minuten, met een linkervoetaanval in de doos. Op een ongelukkig moment scoorde Lucca een eigen doelpunt met 68 minuten op de klok.

Na het resultaat Fluminense zijn 10e in de tabel, met 18 points, terwijl Juventude op de plaats 13e zit, met 17 points. In de volgende wedstrijd, Marcão's team speelt uit tegen Chapecoense. In de tussentijd, Caxias do Sul (RS) team bezoek Corinthians.

Fluminense
      • Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 63%