Guaraní overklast tegenstanders meer dan bezoekers in een wedstrijd met 6 g

Guaraní hamer River Plate

Guaraní verslaan River Plate, 1x5, op Maandag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 7. In deze competitie kwamen beide teams uit Een gelijkspel. Fernando Fernández stond in brand.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door José Florentín in de 17e minuut. José Florentín heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games. Guaraní scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Fernando Fernández, na 25 minuten. Na 29 minuten, Fernando Jubero 's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Alfio Oviedo.

Met 58 minuten op de klok, Guaraní verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Fernando Fernández. Met deze staking heeft Fernando Fernández 10e doelen voor het seizoen bereikt. Na 59 minuten, Rodrigo Vera ontslagen voor River Plate. In de 74e minuut, Daniel Villalva scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd.

Na het resultaat Guaraní zijn 1e in de tabel, met 17 points, terwijl River Plate op de plaats 3e zit, met 11 points. Volgende, Fernando Jubero 's team speelt thuis tegen Guaireña FC. In de tussentijd, Celso Ayala's team speelt uit tegen Sportivo Luqueño.

Guaraní
  • Breidde hun ongeslagen reeks uit naar 7