São Paulo grijpt late overwinning thuis

São Paulo rand voorbij Grêmio

São Paulo overwonnen Grêmio, 2x1, op Zondag, op speeldag 16. In deze competitie kwamen beide teams uit een overwinning.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Vitor Bueno, uit een directe vrije trap, in de 13e minuut. Na 20 minuten, Vanderson getroffen voor Grêmio, uit een directe vrije trap.

Igor Gomes maakte het laatste doelpunt in blessuretijd met een rechtervoetaanval.

Na het resultaat São Paulo zijn 15e in de tabel, met 18 points, terwijl Grêmio op de plaats 19e zit, met 14 points. In verband met komende competitiewedstrijden, São Paulo (SP) team bezoek Sport, terwijl Luiz Felipe Scolari's team speelt uit tegen Cuiabá.

Grêmio
  • Slaagde erin om slechts 2 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

• Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 36%

• Registreerde zijn laagste aantal passen, met 312