Argentinos Juniors zaken regelen thuis in een pulserend spel

Argentinos Juniors versla Banfield bij

Argentinos Juniors overwonnen Banfield in een overwinning op Zaterdag, 2x0, op speeldag 6. Komen in de wedstrijd, Buenos Aires team kwam van twee trekt en Javier Sanguinetti's team kwam van een nederlaag.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Nicolás Reniero, in de 52e minuut. Gabriel Carabajal maakte het laatste doelpunt na 62 minuten vanaf de penaltystip. Met 70 minuten op de klok, Banfield zag Alexis Sosa een rechtstreekse rode kaart krijgen met al 90 minuten op de klok, Javier Cabrera verliet zijn team met 10-man, na het zien van een directe rode kaart.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Argentinos Juniors bezoek San Lorenzo. In de tussentijd, Banfield host Estudiantes.

Banfield
      • Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 42%